ODPIRALNI CAS RIDERPRO N

TOP PONUDBA RP3 180X220n

dostava

Prijavite se na e-novice

Plačilo in dostava, vračilo, reklmacija

Dostava/Garancija

RiderPRO™ se obvezuje dostaviti blago s kompletno dokumentacijo in pripadajočo embalažo, tj. kompletno, kakršno je dobavljeno s strani proizvajalca oz. distributerja. Glede na sedanje stanje tehnologije se obe strani zavedata, da ni mogoče jamčiti stoodstotne izpravnosti komponent, tako hardverske kot softverske, ter medsebojne kompatibilnosti vseh komponent, ponujenih na ceniku.

Da bi se uveljavila pravica do garancije, je potrebno poleg neizpravne komponente priložiti vso potrebno dokumentacijo, nepoškodovano embalažo ter kopijo računa, s katero se potrjuje nakup. Poleg tega je potrebno navesti detajlen opis napake, da bi se olajšalo preverjanje neizpravnosti s strani servisa RiderPRO.

Za kolesa in opremo, ki niso podvrženi obrabi, velja garancija eno leto od datuma izdanega računa oz. velja garancijski rok predviden s strani proizvajalca.

Garancija ne vključuje delov, ki so podvrženi obrabi ob normalnih pogojih uporabe. Deli podvrženi obrabi so: veriga, verižniki in zobniki, prestavne in zavorne pletenice, pnevmatike in zračnice, zavorne obloge, obroči, svetilni sistemi in odsevniki, ročaji, krmila in sedežne opore. Garancije tudi ni možno uveljaviti, če so bile narejene spremembe na originalni konstrukciji ali opremi, ali če kolo ni uporabljano pod normalnimi pogoji (bmx proge-skakanje, spust, freestyle, dirke,...).

Zamenjava delov pred preverbo izpravnosti navedenih pomanjkljivosti ni mogoča, če v ceniku za navedeno skupino artiklov ni drugače navedeno (npr. v primeru reklamacije se artikel zamenja 1 za 1 v garancijskem roku). Reklamacije, ki se pošiljajo s paketno distribucijo, morajo biti predpisano zapakirane v kartonsko embalažo. Vse reklamacije, nepravilno zapakirane ali tiste, pri katerih je prišlo do vidnih mehanskih poškodb pri transportu, ne bodo prevzete s strani RiderPRO™, temveč bodo vrnjene pošiljatelju na njegov strošek.

V primeru reklamacije artiklov, ki jih servis RiderPRO™ razglasi za izpravne, bo zaračunan servis po trenutno veljavnem ceniku servisa.

RiderPRO™ se obvezuje, da bo izdelek, katerega garancija ni urejena v času 45-ih dni, zamenjal z novim.

 

Dostava


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije vendar si RiderPRO™ pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. RiderPRO™ ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca. V primeru, da na kupčevem naslovu v trenutku dostave ni možen prevzem oz. plačilo blaga, bo dostavljalec pustil pisno obvestilo.

Cena dostave za en paket je enotna in znaša 7eur, ne glede na težo paketa. Pri naročilih nad 400eur ter plačilu po predračunu so stroški dostave brezplačni.



Cene/Načini plačila

Vse cene v RiderPRO™ trgovini so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo RiderPRO™ kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 


Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "Naročilo št. XXX prejeto").

V RiderPRO™  trgovini omogočamo naslednje načine plačila:

  • *z gotovino ob prevzemu (oz. "Po povzetju"),
  • z nakazilom na račun podjetja oz. plačilo po predračunu  (ORIENT SHOP D.O.O.., SPODNJI SLEMEN 11C, 2352 SELNICA OB DRAVI, TRR: 0451 5000 0114 192 odprt pri NKBM)

 

Vračilo blaga/Pravica do odstopa od nakupa/Poškodovane pošiljke

V skladu z določili 43.člena Zakona o varstvu potrošnikov lahko naročeno blago, ki ste ga kupili  iz kakršnegakoli razloga vrnete v 15 dneh od prejema.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago morate vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini skupaj z originalnim računom najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Možnost vračila ne velja za izdelke kjer je to izrecno navedeno, programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo !!!

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine za naročeni izdelek vendar brez stroškov dostave oz. poštnine, ki mu jo prodajalec vrne najkasneje v 15 dneh in sicer z poštno nakaznico ali z nakazilom na tekoči račun. V primeru vračila kupnine z poštno nakaznico stroške poštne nakaznice krije kupec. V RiderPRO™ omogočamo tudi zamenjavo artikla.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija. To stori tako, da pokliče GLS Slovenija ali RiderPRO™ in reklamira paket kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s GLS Slovenija bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Postopek nakupa

Izbira izdelka
Vsak artikel je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »V KOŠARICO«.

Nakupovalna košarica
V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz košarice.

Prijava
Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »NAROČILO«. Če ste se že kdaj prej prijavili v E-trgovino, vnesete svoj e-poštni naslov in geslo, če pa se prijavljate prvič, morate registrirati in aktivirati uporabniški račun.

Registracija, aktivacija uporabniškega računa in oddaja naročila
Zaradi zagotavljanja varnosti in resničnosti podatkov, je za nakup preko spleta potrebna registracija v RiderPRO trgovino. Ko izpolnite registracijski obrazec boste na navedeni email naslov prejeli aktivacjsko kodo in povezavo. Potrebno je le klikniti na povezavo v emailu in vaš račun bo aktiviran.

Po prijavi še enkrat preglejte vsebino košarice in nadaljujete s klikom na »NAROČILO«, kjer vpišete naslov, na katerega želite prejeti naročilo ("naslov za dostavo") in naslov, na katerega želite da bo račun izstavljen ("naslov plačnika"). Izberite način plačila, preverite podatke in kliknite na "NADALJUJ". V zadnjem koraku vam preostane še samo pregled podatkov in potrditev naročila (klik na "POTRDI NAROČILO"). V primeru da želite spremeniti podatke kliknite na "NAZAJ".

Potrdilo o nakupu
Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.